Вартість проїзду у франківських маршрутках зросте?


/data/blog/34032/5f160006bce8dd9f4327bdd26dc77982.jpg

 

Перевізники в Івано-Франківську просять у міської влади забрати пільговий проїзд з 10 до 16 години.

 

«Репортеру» стало відомо про те, що днями вони поспілкувалися на цю тему з міським головою Віктором Анушкевичусом. У результаті цього мер провів нараду, де зобов’язав вивчити це питання.



Наразі опрацьовується чотири варіанти розгляду подій. Перше – все лишити, як є. Друге – збільшити тариф на перевезення від 2 до 2,5 грн. (поки що виглядає найбільш реальним варіантом). Третє – збільшити перевезення пільговиків до п’яти осіб впродовж цілого дня. Відтак відмінити необмежений проїзд осіб пільгових категорій з 10 до 16 год. Четверте – зменшити кількість годин для необмеженого проїзду пільговиків з 11 до 14 год. (зараз їздять з 10 до 16 год.).



Нагадаємо, що четверту пропозицію міськвиконком намагався втілити у життя на початку 2011 року. Проте прокуратура дала протест.



Слід сказати, що востаннє тариф піднімався вкінці 2009 року. Два роки по тому – у вересні 2011 року перевізники намагалися тиснути на владу і влаштували страйк. Депутати-свободівці тоді різко їм відмовили, що дозволило на деякий час все залишити на місцях. Але чи вистоять вони і зараз – невідомо.

 

Попри те, що департамент комунального господарства не займається підготовкою рішення про збільшеня тарифів для перевізників Михайло Смушак (заступник директора названого департамента) прокоментував це болюче для іванофранківців питання:

«З тих розрахунків, що мені раніше приносили - немає жодних підстав для збільшення плати за проїзд до 2,5 грн., - каже Смушак. - Правда, якщо закласти в тариф сплату кредитів, графік роботи з 6 до 22 год. щоденно, всі техогляди, планові ремонти і інші «віртуальні» витрати, то вийде цілих 4 грн.».


Якщо перевізники хочуть 2,5 грн., то можна погодити цей тариф, вважає заступник керівника департаменту комунального господарства. Проте, за умови, що на кожному автобусі буде стояти GPS-навігатор. Це дозволить щоденно відслідковувати графіки роботи. Крім цього, Михайло Смушак обіцяє ініціювати питання видачі пасажирам типові квитки та звіти про них міського відділу транспорту.


05.04.2013 1849 31
Коментарі (31)

Я 2013.04.05, 09:53
Введіть обов'язковий квиток і прозрієте... Там самі перевізники не знають скільки реально заробляє автобус.
с 2013.04.05, 10:05
А як дітям їздити до школи? Порахуйте, скільки коштує на місяць проїзд для сім*ї з чотирьох осіб. Враховуючи приблизно лише 20 робочих днів це складе 800грн. в місяць. Дітям до школи якусь капапку вже не даси, бо нема за що купити. Пішки не підуть, бо підручників треба носити скільки, що деколи до рюкзака ще треба брати і додатковий пакет, не поміщаються. відповідно вага 6-8 кг. Не кожен дорослий зможе цілий день тягати че на собі. І ми хочемо, щоб у нас були здорові діти? Здорові будуть ті, хто нас обдирає та заробляє на нас. А ми, як раби.
квітка 2013.04.05, 10:10
У Чернівцях проїзд 2,5 грн, але водії обовязково дають квиток.
bOOd 2013.04.05, 10:48
то просто літо скоро, пасажиропотік впаде
Володимир 2013.04.05, 11:14
Перевізники обнагліли, 2грн. це забагато для такої якості і комфорту перевезень, вони і так мають досить високий дохід та будуть з непоганим прибутком якщо знизити вартість проїзду до 1,5грн. це досить доцільно тим більше якщо зменшити кількість годин для необмеженого проїзду пільговиків чи обмежити їх кількість.
Пасажир 2013.04.05, 12:16
В обідній час кудись доїхати на маршрутці - справжнє випробування, оскільки автобус набитий на 2/3 пільговиками! Можливо це лише на тому маршруті яким я користуюся така ситуація, але шоферам доводиться завантажувати пижик пасажирами більше ніж він може вмістити, щоб хоч якось відбити вартість проїзду. В такий час доводиться стояти на одній нозі в спресованому стані, інколи навіть неможливо дотягнутися до чогось, за що можна триматися. Скажіть мені, куди в обідній час пік так конче потрібно їхати пенсіонерам в кількості більше половини маршрутки? Якщо трохи обмежити пільговий проїзд - це може вирішити деякі проблеми як перевізників так і пасажирів і не потрібно буде підвищувати вартість проїзду!
м 2013.04.05, 12:33
Вже до кінця обнагліли! Я скажу, що потрібно обмежити пільговий проїзд хоть якось. А то як сідати коло ринку, то автобус повністю забитий пенсіонерами, сісти вагітній жінці нема де, ще якщо вдасться сісти, то пенсіонери так хамлять, чому їм не встаєш. Я розумію, що деякі люди похилого віку не можуть стояти, але хамлять якраз ті, що можуть. А люди ж то пенсійного віку в сільській місцевості майже й не користуються пільговим тарифом і так себе не ведуть. І яка тут може бути повага! Якщо проїзд буде 2,5 грн, то й їздити ніхто не захоче, хай возять пенсіонерів, що цілий день їздять по капусту чи петрушку по 10 раз на день. Ніде такого немає!
Пасажир 2013.04.05, 12:43
От-от - абсолютно підтримую попередній коментар! Більшість маршрутів, які пролягають через ринок - начисто переповнені, вже ніяких сил нема на цю вічну штовханину в маршрутках. Вагітним жінкам подекуди просто небезпечно заходити в такий автобус! А чим завинили діти, які якраз в обідній період повертаються зі школи, давайте з них ще й 2.50 брати за проїзд (якщо та дитина ще зможе втиснутися в набитий пижик).
Василь 2013.04.05, 13:00
Думаю найбільш оптимальним є підняти на 25 коп. і перевезення 3-ох пенсіонерів.
Chieftl 2013.04.05, 13:04
А може просто варто зробити ринки на околицях і в центр ніхто не поїде? Про таку фантастику, як підняти пенсію, я навіть не заїкаюсь.
ірина 2013.04.05, 13:21
треба обмежити проїзд пільговиків,бо якщо піднімуть ціну то кількість тих що платять думаю зменшиться а пільговики як катались так і дальше кататимуться і кому від того легше буде?
вася 2013.04.05, 13:32
залишити 2 грн., а пенсіонерам пільговий проїзд по 1 грн. цілодобово
Пасажири 2013.04.05, 13:46
До речі у Василя непогана ідея, якщо б зробили проїзд для пільговиків по 1 грн., може й зменшилось бажання бездумно їздити взад-вперед чи треба чи не треба. Крім того можна встановити обмеження - 3 пільговики їдуть безкоштовно, решта платять по 1 грн. - як варіант.
Я 2013.04.05, 13:52
А цікаво, хто підніме зарплату тим людям, у яких тепер із зростанням тарифу збільшаться витрати? І чому діти теж мають їздити за повною вартістю? Як би там не було в пижику вони займають менше місця (в основному) і самі на себе ще не заробляють... Скільки та сім'я із навіть нехай 3-х чоловік має витрачати в місяць лише на самий проїзд???
1 2013.04.05, 13:58
А може ринки вже давно функціонують в кожному районі міста, звичайно вибір там не такий великий і картопля може на 5 копійок за кілограм бути дорожчою (проте далеко не завжди - сам ходжу на такий ринок), але це все рівно простіше й дешевше ніж їхати кожного разу в центр міста.
bOOd 2013.04.05, 14:21
давно пора зняти пільговий проїзд і дати доплати до пенсій. А то що виходить пенсіонер в місті пів дня катається безплатно, а та бабуся в селі платить за проїзд 5-10 грн і пільгів ніяких не бачить. І ще, базари? то вони поміж великими магазинами на акції їздять))
філософ 2013.04.05, 14:47
Оскільки введення безкоштовного проїзду для пенсіонерів було популістичним рішенням нашого мера,то невже він сам його відмінить???Свобода теж мусить показувати ,що вона дбає про пенсіонерів,тому від неї також нічого чекати не приходиться.Прийдеться очевидно нам плвтити більше...покращення ж блін...
іванофранківець 2013.04.05, 15:28
Даєш проїзд по 3 гривні і без пільг тільки тоді перевезення стануть комерційними.
Chieftl 2013.04.05, 16:22
От цікаво. Чому у Львові, де відстані у 2-3 рази більші, де останнім часом закупили багато нових автобусів/тролейбусів, багато б/ушних, але в хорошому стані автобусів з Європі, де на багатьох зупинках розвішують похвилинні розклади (щоправда, в час пік не виходить їх дотримуватися), де майже весь транспорт обладнали GPS, яким збираються контролювати перевізників і дані з якого збираються виставляти в інтернеті, щоб кожен міг подивитися де зараз потрібний автобус. Чому там проїзд також 2 грн, а у нас тіпа невигідно?
Петрович 2013.04.05, 17:22
Ціну не треба піднімати, хай дають квитки кожному і тоді буде видно, що возить дядько в автобусі,а також забрати у водія мобільник, а то говорить майже кожний цілий круг.Поваги до пасажирів немає взагалі. на зупинках стають прямо в калюжу, а як побачить пенсіонера то рушає ривком. Хотілось би знати статистику який стаж у водіїв, а то деякі везуть нас як дрова. Я думаю що пасажири повинні трохи натиснути на водіїв ми у них інвестори,без ПАСАЖИРА перевізник а також шофер автобуса - просто НІХТО. Нема пасажира нема і бабла, тому їх теж треба ставити на місце
Софія 2013.04.05, 20:30
Тільки недоумки можуть піднімати питання , щоб відібрати проїзд у немічних та нещасних українських пенсіонерів. А може краще їх вистріляти, щоб так жорстоко не мучити ? А водіїв давно пора штрафувати за куріння та виганяти з роботи за дикі мати. Відколи Свобода при владі маршрутки взагалі почали дуже нерегулярно їздити, в ранковий час пік не можливо ні дочекатись, ні в нормальних умовах доїхати. Потрібно повернути минуле керівництво,бо немає значення з якої партії був Гнатів- він дуже порядний і розумний.
Юля до Петровича 2013.04.05, 21:47
Чому, ви нарікаєте на перевізників, мені відомо жоден з них не отримує компенсацію за перевезення пільгових категорій. Ви мабуть з квартири не виходите.Погляньте які в місті дороги ями, затори.Їм і так потрібно дякувати за те, що вони взяли кредит та купили транспорті засоби і забезпечили роботою людей. Я теж проти підняття ціни на проїзд.Та не раз спостерігала коли в автобусі 20 пасажирів і з них 12 пільгових а 8 платних.
Пенсіонер 2013.04.05, 22:41
Ще не будучи пенсіонером вважав безкоштовний проїзд неправильним рішенням. Ставши пенсіонером своєї думки не змінив. Чомусь ніхто не пропонує безкоштовно давати хліб,яйця чи молоко (наприклад трьом пенсіонерам щогодинно). Та й рахувати пенсіонерів в автобусі нікому.
Петрович для пенсіолнера і 2013.04.06, 12:44
цікаво може ви знаєте, який дохід у перевізників і що мають водії,а пенсіонери точно нічого немають,бо податки з перевезень можливо мінімальні,тоді що має пенсіонер дулю з маком,тому і пенсії мінімальні. Чомусь ніхто з них не відмовляється від такого бізнесу. Я особисто на роботу щодня добираюся двома автобусами і оплачую проїзд постійно і про дороги теж знаю добре.Тому не потрібно захищати перевізників,вони повинні створювати умови для перевезення ПАСАЖИРІВ та поважати їх і шанувати, я повторюю вони без Пасажироа НІХТО. А щодо доріг є влада то і звертайтесь до неї.
Петрович 2013.04.06, 19:27
Доходи доходами,але в наших автобусах порядку немає. Зупинки водії не оголошують,по телефону говорять і то дуже довго. можуть змінити маршрут частково.А взагалі не всі пенсіонери сидять більшість з них постійно стоїть, а щоб водій наголосив, що треба поважати старших то це нонсенс,хоч буде такий час і він буде пенсіонером і я думаю, що колись на собі відчує ту неповагу. Сьогодні в нас росте таке покоління хлопців та дівчат, що ніхто нікому місце не уступає. Чи вагітна жінка, чи дійсно стара людина рідко хто встає. На голови одінуть капюшони, у вуха навушники і ніхто навіть не думає встати. це проблема виховання молоді яка на жаль сьогодні є, вдома не вчать, школа теж, у вузах до цього не дивляться у церкву не ходять. Проблема не в тому що песіонери їздять кілька годин безплатно, але проблема в нашому бездушному суспільстві.Не сваріться між собою люди, але щось треба робити.
Петровичу 2013.04.06, 17:38
Чому ви рахуєте чужі доходи? Ви повинні знати що крім доходів у будь-якому бізнесі є витрати.Я теж добираюсь з роботи двома автобусами.Працюю 4 години на день.Оплачую і вимушена стояти через те що всі місця деколи зайняті пенсіонерами.І я проти підвищення плати на проїзд.Нехай в такому випадку влада доплачує пенсіонерам до пенсії певну суму і тоді буде все гаразд.А то катаються цілісінький день і в мороз і в спеку без потреби.
До Софії 2013.04.06, 17:58
Софія, якщо Ви такий великий альтруїст - то може й сплачуватимете за проїзд пенсіонерів? З Вашого допису видно одне - що маршрутками Ви мало їздите! Чи Ви вважаєте, що в нашій державі лишень пенсіонери потребують соціального захисту Скажете, у них малі пенсії... А чим завинила та вагітна жінка, яка заради тих тисячі - півтори гривень в місяць змушена добиратися до роботи й назад переповненим автобусом (і мало кому взагалі приходить в голову ідея уступити їй місце, адже половина пижика - пенсіонери, а в основному не завжди й помітно, що вона вагітна)... А діти, що в школу та зі школи їдуть, вони ж іще не можуть на себе заробити... Скажете, вони не заслуговують на пільги чи хоча б на нормальний, безпечний проїзд? Може їх теж порадите як Ви висловились "вистріляти"?
Ліда 2013.04.06, 19:12
А чи відомо вам ,що не всі пенсіонери мають мінімальну пенсію, Половина отримують більше мінімальної, 2000 і більше та ще й працюють отримуючи чималу заробітну плату.От такі і катаються цілий день.То чому перевізники повинні їх возити не отримуючи компенсації від влади.Я не захищаю перевізників, водіїв.Часто користуюсь автобусами.Та і серед пасажирів є хами, невиховані та некультурні.І то дуже багато.
Ліда 2013.04.06, 20:17
Яке відношення має водій до молодих людей.Чому він повинен їм нагадувати щоб вони уступали місце старшим. Так молодь виховали батьки та школа.В водія своїх обов'язків багато.А ви ніколи не звертали увагу про те, що деякі пасажири годинами теревенять голосно на весь автобус.Так само як і водію пасажирам теж не бажано розмовляти.Прочитайте правила.
До Софії 2013.04.07, 12:27
таке враження що ви не їздите маршрутками і не бачите які пенсіонери там їздять,деколи такі "кадри" заходять по посвідченню що прозріваєш! і чому людина яка отримує одну зарплату повинна платити за проїзд а пенсіонери які отримують пенсію і ще крім того працюють і мають ще зарплату (половина точно)їздять безкоштовно???????це абсурд!!!відмінити пільговий проїзд це однозначно!!!
Я 2013.04.07, 15:12
"Сьогодні в нас росте таке покоління хлопців та дівчат, що ніхто нікому місце не уступає" - та бо вони надивились, як покоління РАДЯНСЬКОГО виховання дорогу переходить. Моя дитина мене не раз питає: "А чому дідусь (бабуся) іде на червоне?", я вже мовчу про перехід 4-ьох смуг дороги у невстановленому місці. Зате, якщо місцем не поступились у автобусі, то ці бабусі (не всі звичайно) такий крик підіймають... Тому шановне старше покоління починайте зі свого виховання, а потім докоряйте МОЛОДІ, яка просто Вас наслідує...
30.06.2025
Тетяна Ткаченко

Про актуальність проблеми больового синдрому в периопераційному періоді журналістці Фіртки розповів завідувач кафедри анестезіології та інтенсивної терапії Івано-Франківського національного медичного університету, професор Іван Тітов.  

1170
26.06.2025
Олег Головенський

Фіртка вже проаналізувала декларації нардепів, керівників рад, ОВА та голів громад Прикарпаття за 2024 рік. Сьогодні — фінальна частина: декларації керівників правоохоронних органів області.

2886
24.06.2025
Павло Мінка

19 червня 2025 року Івано-Франківська обласна прокуратура повідомила: судитимуть організатора злочинної групи торговців бурштином.

1014
21.06.2025
Діана Струк

Нікіта Тітов — художник, плакатист, ілюстратор. Ще кілька десятиліть тому він називав себе «ватніком», а сьогодні його роботи — символи українського спротиву. Його плакати надихають, підтримують і попереджають: Україна — сильна, і вона не зламається.

1073
19.06.2025
Катерина Гришко

На початку червня 2025 року провели тендерні конкурси на роботи в навчальних закладах на суму майже 40 мільйонів гривень. Фірми відомі та мають кримінальні справи.  

1078 3
16.06.2025
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки поспілкувалася з керівником Івано-Франківського театру Ростиславом Держипільським, щоб дізнатися, як театр живе і працює під час війни, як народжуються нові вистави, які міжнародні проєкти підтримують українське мистецтво, а також про виклики сучасності і непересічну силу мистецтва в непростий час.

3188 3

Тема про заборону абортів, яку вчора запустила Івано-Франківська міськрада, не «від добра» і, звісно, «для піару». Якщо «піаром» вважати висловлення консервативної правої традиціоналістської політичної позиції.

940

Ніколи ідіотизм не стає більш очевидним, як у момент, коли починають його зводити у абсолют великі писарі сентиментально-переконливих текстів у редакційних кімнатах центрів, які «творять думки».

809

Глибше за інших пірнули гностики перших століть християнської ери. Вони дійшли принципового висновку: таємниця часу сусідить з таємницею Бога. Сусідить так близько, так щільно й невіддільно, що її пізнання майже напевно відкриває браму Творця, як найбільшої з таємниць.

374

Світ змінився до невпізнаваності зі стрімким розвитком технологій ми наче живемо у майбутньому. І водночас існують традиції, яким сотні років. Одна з таких  релігійних традицій — це шанування мощей святих у християнстві.

1109
30.06.2025

Замість обмежень, радять зважати на контекст, баланс у раціоні та якість продуктів.  

184
26.06.2025

Мер зазначив, що це приватний бізнес, а тому місто не видає земельні ділянки чи майно для таких закладів.

2375
19.06.2025

Станом на 1 червня 2025 року на Івано-Франківщині зареєстрували 901 фермерське господарство. Загальна площа сільськогосподарських угідь у їх власності та користуванні становить 40 тисяч гектарів.  

1168
27.06.2025

Сьогодні, 27 червня, віряни відзначають свято Найсолодшого Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа – Людинолюбця.  

473
24.06.2025

Один чоловік ходив по окрузі, проклинаючи священика та розповсюджуючи про нього по всій парафії брехливі, злісні чутки.

15091
20.06.2025

Священник розповів про ставлення Церкви до дошлюбних статевих стосунків. 

7401
16.06.2025

У селі Гошів, що на Івано-Франківщині, на Ясній Горі розташований монастир Чину святого Василія Великого. Зокрема, на дзвіниці Гошівського монастиря знаходиться один з чотирьох карильйонів України.  

836
26.06.2025

Роботи Нікіти Тітова стали символами українського спротиву. Його плакати підтримують, надихають і говорять мовою, яка зрозуміла кожному. Та попри публічне визнання, автор часто стикається з піратством власних робіт.  

399
26.06.2025

Рішення саміту НАТО, ухвалене у Гаазі за підтримки президента США Дональда Трампа, підтверджує статус росії як спільної загрози для всього Альянсу.  

310
23.06.2025

Прем’єр-міністр Британії Кір Стармер заявив, що ядерна програма Ірану — серйозна загроза, а США вжили заходів для усунення цієї загрози.  

393
19.06.2025

Депутати Верховної ради України 18 червня 2025 року підтримали в цілому законопроєкт № 11469 про множинне громадянство.   

680
18.06.2025

Україна готується до виборів після завершення воєнного стану, але це будуть не звичайні, а унікальні вибори, які потребуватимуть окремого закону.  

1130