Кличко вважає вояків УПА фашистами-есесівцями? (оновлено)

 

 

Лідер партії "УДАР" Віталій Кличко вважає, що крапку в питанні визнання ветеранів Української повстанської армії поставить історія.

 

"Я вважаю, що на сьогодні нерозумно піднімати ці питання, які ведуть до напруги в українському (суспільстві)", - сказав він у програмі Володимира Познера в ефірі російського Першого каналу.

 

"Моя особиста думка - ці питання не треба чіпати. Треба об'єднуватися навколо цінностей, навколо нашого майбутнього. Треба будувати наше майбутнє, а не копатися в нашому минулому... Лише історія дасть об'єктивну оцінку цим діям", - додав Кличко, відповідаючи на питання, чи вважає він, що ветеранів УПА і ВВВ треба прирівняти у пільгах.

 

"Велика частина людей каже, що (солдати) УПА боролися один проміжок часу проти фашизму, боролися також з Червоною армією, вони боролися, відстоюючи інтереси України", - додав лідер партії "УДАР".

 

"Якщо людина одягнула форму СС, тобто чітко... вона зафарбувала себе в ті кольори, в які зафарбувала себе... Ті люди, які підтримували фашизм, викликають лише негативні емоції у мене особисто, знаючи історію, я таких людей ні підтримувати, ні захищати - я ніколи не робив і не збираюся цього робити", - підкреслив Кличко, поаідомляє УП.

 

Фіртка: Цікаво, що з цього приводу думає лідер івано-франківського УДАРу Юрій Соловей?

 

 

 

ДОПОВНЕНО:

Після оприлюдення в інтернеті відео із висловлюваннями В. Кличка про УПА, боксер заявив, що його слова з приводу воїнів УПА були "висмикнуті з контексту і подані маніпулятивно".

Про це він написав у своєму Facebook, коментуючи повідомлення інформагентств за матеріалами його інтерв'ю Володимиру Познеру.

"Звертаючись у першу чергу до російської аудиторії, я сказав, що політики часто спекулюють на проблемах минулого, тому краще залишити теми, що створюють напругу в суспільстві, історикам. Воїни УПА воювали з фашистами і з Червоною Армією, вони бачили Україну своєї мрії без німців і без Рад. Така непроста історія України, і потрібно з повагою до неї ставитися", - зазначив він.

"А відповідаючи на питання про фашизм і нацизм, я, як будь-яка нормальна людина, заявив, що не сприймаю ні його ідеологію, ні символіку, ні форму, ні людей, які цю ідею поділяють", - додав Кличко.

Він зазначив, що "був здивований, коли в явно маніпулятивній "замітці", зі скандальним заголовком, дві відповіді з'єднали в одну".

"Очевидно, що скоро вибори - і охочих дискредитувати мене і нашу партію немало", - написав Кличко.

"Вважаю, що нам разом треба було б спочатку знайти національний консенсус у питаннях ставлення до УПА в Україні. Тоді нам простіше буде відстоювати цю спільну українську позицію в діалозі з сусідами - росіянами, поляками. Я ніколи не буду спекулювати на питаннях історії. Розумію, що воїни УПА відстоювали свою правду, і з повагою ставлюся до всіх, хто боровся і відстоював незалежність", - додав він.


14.12.2011 2438 17
Коментарі (17)

Dfcbkmrj 2011.12.14, 12:17
Та нічо Соловей не думає. Він просто прилипає до того, що має хоч якись рейтинг. Про ідеологію і погляди не йдеться. А Кличко таким виразом перекреслив свої перспективи в Західній Україні. Краще би мовчав про те в чому не розуміє.
Марія 2011.12.14, 12:40
Для тих , що були в лавах СС Галичина, прикладом- взірцем були не есесівці-фашисти, а Січові Стрільці(СС), ось звідки ця абревіатура, якщо про це не всі галичани знають, то звідки про це може знати Кличко, якого це взагалі не болить і боліти не може?Ну і пішли ці всі клички з солов,ями лісом. До речі соловей по німецьки, здається, нахтігаль, може в цьому щось є?
Нахтігаль 2011.12.14, 12:44
Ну шо мені так не везе? Оп'ять вступив не туда.................)))))))
клічківець 2011.12.14, 12:49
а до чого тут УПА? сс це сс,а упа це упа і я дивився це інтервю кличко нічого не змішував він висловив свою думку про одних і про других... а це якась тупа провокація
Cпокій 2011.12.14, 12:53
Пані Марія, нашому солов'ю до Нахтігалю - як до неба рачки. ))) Пане клічківець (cлово ж яке), то Ви вважаєте заяву шефа коректною, якщо адресувати її до вояків дивізії "Галичина"?
галичанка 2011.12.14, 12:58
клічківцю Ви , взагалі,щось чули про українську дивізію "Галичина"? Чи бачили Ви її емблему з золотим левиком? Чи відомо Вам, що вони вважали себе продовжувачами справи Січових Стрільців і тому називались" Дивізія СС Галичина?? Навчіть свого лідера шанувати історію України та її героїв. Треба щось деколи і читати, щоб не вляпуватись в чергову халепу.
кличківець 2011.12.14, 13:01
а пацани з дивізії СС в прибалтиці тоже себе вважали продовжувачами славних січових стрільців
) 2011.12.14, 13:05
примітивн смішне у нас сцспільство... всі дуже начитані і освідчені а насправді бидло якому кинь любу кістку (качку в пресі) і вони за неї вчіпляться і ніхто навіть небуде розбиратись а шо насправді сказав кличко
Слово не соловей 2011.12.14, 13:10
2 Клічківець і ). Суспільство вас вже не влаштовує? І як ви думаєте його поміняти на більш лояльне до себе? Кличко сказав те, що сказав. "Слово не соловей, - вилетить - не спіймаєш!")))
Клічківцю- Марія 2011.12.14, 13:14
"а до чого тут УПА?" А до того , що і УПА і СС Галичина і навіть Нахтігаль - всі вони життя клали за волю України. І не пігмеям їх судити.
Юрист 2011.12.14, 13:22
Соловейко впрів... ОХ ПОСПІШИВ ВІН З ПРИЄДНАННЯМ. А кейджібішники не дрімають, суперово кличка поклали на лопатки. На заході країни і в центрі йому залишилось тільки виправдовуватись і пояснювати. Правда результат цього буде всеодно негативний
провокаторам 2011.12.14, 13:51
Кличко про УПА: Вони боролися, відстоюючи інтереси України http://www.pravda.com.ua/news/2011/12/14/6836106/
TCTCSD 2011.12.14, 14:00
Кличко сказав те, що сказав: "Велика частина людей каже, що (солдати) УПА боролися один проміжок часу проти фашизму, боролися також з Червоною армією, вони боролися, відстоюючи інтереси України", - додав лідер партії "УДАР". Тобто оце "ВЕЛИКА ЧАСТИНА ЛЮДЕЙ КАЖЕ" свідчить, що те, що він сказав далі - то не його переконання..., а "великої частини людей". А далі він для чогось про "форму СС" втнув... Так що не треба провокувати самим, щоб потім когось не звинувачувати в провокаціях!
Свідок 2011.12.14, 14:34
Ну ви договорилися СС Галичина, Нахтігаль поклали життя за Україну. Шкода вас всіх бо ви не маєте повної інформації про стоворення цих структур і їх призначення. Поговоріть із тими хто був в секретній службі, ці люди охоче нині розповідаютьб правду. Думаю у вас зникне це утопічне ставлення до СС, у УПА. Може хоч тепер українці зрозуміють, що всі роки вони були лише м"Ясом для куль і черговим щаблем для чийогось просування.
Я Для Галичанки 2011.12.14, 14:43
Galizische SS-Schützendivision - SS-Freiwilligen-Division Galizien - 14. Galizische SS-Freiwilligen-Division -- німецькою то мабудь "Sichovych Striltziv" :)) Ви менше читайте пропагандиських червоно- чорних агіток, а більше серйозної літератури. Роль дивізії СС "Галичина" в історії ні в кого сумніву не викликає - бездарний кінець небоєздатного формування. http://uk.wikipedia.org/wiki/14- %D0%B0_%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0 %BA%D0%B0_%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D1%96%D0%B7%D1%96%D1%8F_%D0%92%D0%B0%D1%8 4%D1%84%D0%B5%D0%BD_%D0%A1%D0%A1_%C2%AB%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%87% D0%B8%D0%BD%D0%B0%C2%BB А от УПА - то вже трохи інша історія...
Я 2011.12.14, 20:09
Якщо вже порівнювати воїнів УПА і радянської армії, але витравивши з себе багаторічну монопольну радянську пропаганду, - то висновок однозначний: воїни УПА і є справжніми героями, бо боролись виключно добровільно, за свою землю і родини, в оточенні колосальних сил різних противників і без будь-чиєї іноземної підтримки! Радянські солдати теж часто проявляли героїзм, проте в більшості були примусово призвані в армію. І Сталін є однозначно більшим злочинцем ніж Гітлер, тому що знищив СВОЇХ громадян (і в мирний час) більше ніж усіх іноземців-ворогів разом узятих! ПАМ*ЯТАЙМО ЦЕ! Кличкові ще багато вчитись. А минуле необхідно добре знати щоб не повторювати ті ж помилки, які й спричинюють масові трагедії!
Свідкові 2011.12.14, 20:49
Нехай краще працівники секретних служб розкажуть нам і вам скільки нквдистських загонів на Прикарпатті і в усій "Западной" мордували своїх же медсестричок і вчительок ,працюючи під бандерівців і до тепер одержують військові пенсії, а зГаличиною і Нахтігалеи ми вже й самі розберемося.
30.06.2025
Тетяна Ткаченко

Про актуальність проблеми больового синдрому в периопераційному періоді журналістці Фіртки розповів завідувач кафедри анестезіології та інтенсивної терапії Івано-Франківського національного медичного університету, професор Іван Тітов.  

1155
26.06.2025
Олег Головенський

Фіртка вже проаналізувала декларації нардепів, керівників рад, ОВА та голів громад Прикарпаття за 2024 рік. Сьогодні — фінальна частина: декларації керівників правоохоронних органів області.

2852
24.06.2025
Павло Мінка

19 червня 2025 року Івано-Франківська обласна прокуратура повідомила: судитимуть організатора злочинної групи торговців бурштином.

1007
21.06.2025
Діана Струк

Нікіта Тітов — художник, плакатист, ілюстратор. Ще кілька десятиліть тому він називав себе «ватніком», а сьогодні його роботи — символи українського спротиву. Його плакати надихають, підтримують і попереджають: Україна — сильна, і вона не зламається.

1065
19.06.2025
Катерина Гришко

На початку червня 2025 року провели тендерні конкурси на роботи в навчальних закладах на суму майже 40 мільйонів гривень. Фірми відомі та мають кримінальні справи.  

1072 3
16.06.2025
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки поспілкувалася з керівником Івано-Франківського театру Ростиславом Держипільським, щоб дізнатися, як театр живе і працює під час війни, як народжуються нові вистави, які міжнародні проєкти підтримують українське мистецтво, а також про виклики сучасності і непересічну силу мистецтва в непростий час.

3161 3

Тема про заборону абортів, яку вчора запустила Івано-Франківська міськрада, не «від добра» і, звісно, «для піару». Якщо «піаром» вважати висловлення консервативної правої традиціоналістської політичної позиції.

929

Ніколи ідіотизм не стає більш очевидним, як у момент, коли починають його зводити у абсолют великі писарі сентиментально-переконливих текстів у редакційних кімнатах центрів, які «творять думки».

799

Глибше за інших пірнули гностики перших століть християнської ери. Вони дійшли принципового висновку: таємниця часу сусідить з таємницею Бога. Сусідить так близько, так щільно й невіддільно, що її пізнання майже напевно відкриває браму Творця, як найбільшої з таємниць.

373

Світ змінився до невпізнаваності зі стрімким розвитком технологій ми наче живемо у майбутньому. І водночас існують традиції, яким сотні років. Одна з таких  релігійних традицій — це шанування мощей святих у християнстві.

1102
30.06.2025

Замість обмежень, радять зважати на контекст, баланс у раціоні та якість продуктів.  

170
26.06.2025

Мер зазначив, що це приватний бізнес, а тому місто не видає земельні ділянки чи майно для таких закладів.

2364
19.06.2025

Станом на 1 червня 2025 року на Івано-Франківщині зареєстрували 901 фермерське господарство. Загальна площа сільськогосподарських угідь у їх власності та користуванні становить 40 тисяч гектарів.  

1162
27.06.2025

Сьогодні, 27 червня, віряни відзначають свято Найсолодшого Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа – Людинолюбця.  

465
24.06.2025

Один чоловік ходив по окрузі, проклинаючи священика та розповсюджуючи про нього по всій парафії брехливі, злісні чутки.

15085
20.06.2025

Священник розповів про ставлення Церкви до дошлюбних статевих стосунків. 

7396
16.06.2025

У селі Гошів, що на Івано-Франківщині, на Ясній Горі розташований монастир Чину святого Василія Великого. Зокрема, на дзвіниці Гошівського монастиря знаходиться один з чотирьох карильйонів України.  

828
26.06.2025

Роботи Нікіти Тітова стали символами українського спротиву. Його плакати підтримують, надихають і говорять мовою, яка зрозуміла кожному. Та попри публічне визнання, автор часто стикається з піратством власних робіт.  

392
26.06.2025

Рішення саміту НАТО, ухвалене у Гаазі за підтримки президента США Дональда Трампа, підтверджує статус росії як спільної загрози для всього Альянсу.  

303
23.06.2025

Прем’єр-міністр Британії Кір Стармер заявив, що ядерна програма Ірану — серйозна загроза, а США вжили заходів для усунення цієї загрози.  

388
19.06.2025

Депутати Верховної ради України 18 червня 2025 року підтримали в цілому законопроєкт № 11469 про множинне громадянство.   

674
18.06.2025

Україна готується до виборів після завершення воєнного стану, але це будуть не звичайні, а унікальні вибори, які потребуватимуть окремого закону.  

1123