Прикарпатці не погоджуються на призначення Сергія Піддубного керівником обласного УМВС (фото+відео)

 

/data/blog/50073/82d657f93b34e8e39a1d652604d5175d.jpg

Кандидат на посаду Сергій Піддубний

 

Сьогодні відбулася зустріч громадської ради із кандидатом на в.о. начальника УМВС в Івано-Франківській області Сергієм Піддубним.

 

Тил кандидату, проти якого прикарпатці виступають не вперше, склав заступник міністра МВС Микола Величкович, який спеціально прибув із столиці на зустріч із громадою.

 

За словами Величковича, призначення Піддубного тимчасове, оскільки вже незабаром відбудеться конкурс на заміщення вакантної посади начальника УМВС в області. Такий конкурс до речі оголошений у всіх обласних центрах України.

 

Мовляв, система має працювати під керівництвом, а тому до завершення конкурсу повністю обезголовлювати міліцію в області не варто.

 

Втім, місцеві активісти проти такої аргументації. Запевняють, що головний міліціянт Прикарпаття має бути місцевим, знати специфку області і відчувати менталітет людей, а Піддубний народився на Рівненщині, тривалий час працював у Львівській області, а отже ніякого стосунку до краю не має.

 

"Ми хочемо бачити на посаді мешканця області, він має знати ситуаціяю. Ми від своїх вимог не відступимо", - зазначив активіст Віктор Неміш.

 

Окрім того, прикарпатці не розуміють для чого потрібно призначати нового в.о. начальника УМВС в області, якщо дані функції нині виконує перший заступник екс-керіника міліції Фелика.

 

Натомість, сам кандидат Піддубний, який понад дві години дискутував із громадою, каже, що працюватиме відкрито і чесно, згідно закону, а також наполягає, що має право працювати будь-де на території України.

 

/data/blog/50073/a8212d1ed1bbb3884cb69d126a60624b.jpg

Заступник міністра МВС Микола Величкович

 

/data/blog/50073/0f28cd259bce4e6f934ba4f251328c63.jpg

 

/data/blog/50073/1f2b2a86436dd105f06c2f142301ec2e.jpg

 

/data/blog/50073/91a8b03d292e5e2f847fd568573b4f9b.jpg

 

/data/blog/50073/b443bdae9f135b4faed5dec424bf5204.jpg

Слово просить громадський активіст Віктор Неміш

 


31.03.2014 1439 46
Коментарі (46)

читач 2014.03.31, 14:03
тільки Бандура В., інакше бути не може, на поступки не підемо ні за яких обставин. Тільки він один зможе навести в області порядок. Слава Україні!!!
не байдужий 2014.03.31, 14:08
Давайте призначемо місцевого - мішу хіміка, він молодець, обласну міліцію штурмом взяв, сбу штурмом взяв, зброю викрав, всіх ментів ставить на коліна і сам проводить люстрацію. Нам такого треба. Він навіть на фотографіях руки піднімає, бо хоче щоб його призначили
ff 2014.03.31, 14:14
цирк поїхав, клоуни залишились. Потрібно вибори . Терміново. Кого громада вибере -той хай і працює або призначає на відповідні посади. Бо те, що зараз відбувається - це епічний ідіотизм.
Байдужий 2014.03.31, 14:18
Ми - прикарпатці погоджуємося на будь-кого, крім цієї хути! Не треба щоб нами керували люди, дії яких при нормальній владі ввважали би хуліганством, самоправством та іншим хамством. Ніякий вуйко, вбраний в рибний костюм і з карасями в голові не може говорити за всіх!
гладіатор 2014.03.31, 14:25
Хіміка тільки його єдиного. Справжнього міліціонера. Фахівця. Знавця всіх злочинців. Міша віримо, що тебе призначать. Але тобі стане розуму не піти на цю посаду. Бо великим болем для нашої багатостраждальної землі обернеться твоя робота. А тепер серйозно - гнати цю піячню, планокурів і решта швалі на всі сторони. Цей бардак вже в горлі сидить. Виродки думають, що прізвище людини якось повпливає на роботу міліції. Та ніхера з того не буде. Ви поки дерибаните посади - євро вже 15 грн. коштує...
гість 2014.03.31, 14:28
Вуйки це ті що за компютерами сидять і майданять, а ті що в рибних костюмах не боялись попередньої влади, не бояться і сьогоднішньої, бо через таких людей змінилась влада в державі. Тільки патріоти, націоналісти можуть призначати людей у владу.
Бандурик 2014.03.31, 14:28
Ну коли цей дурдом закінчиться ? Вони ще й конкурс відмінять бо головного мента вони мають призначити.
не байдужий 2014.03.31, 14:33
бачу і Неміш рветься у начальники обласної міліції, дивись як руки тягне, цим ублюдкам не можна давати право вибору, вони нас заженуть у прірву, з якої точно ніколи не виберемось. Більше нічого не вміють робити як деребанити посади, ганьба цим революціонерам.
патріотам ,націоналістам 2014.03.31, 16:39
Взагали то национализм не одне й те ,що й ідіотизм.
Штефан 2014.03.31, 17:23
Цитата : "Ми хочемо бачити на посаді мешканця області, він має знати ситуаціяю. Ми від своїх вимог не відступимо", - зазначив активіст Віктор Неміш." Яку ситуацію він має знати..??? кого можна чіпати, кого ні..!?
житель 2014.03.31, 18:42
Олень ваш Бандура а не міліціонер. І керувати не хоче.
Українець 2014.03.31, 18:47
Знову політика....
Думка 2014.03.31, 18:54
така, потрібно призначати не з Франківська! Щоб не було тут кумів , сватів. щоб не був в долі місцевих "царків". Піддубний не є з Франека і тому буде ламати ВСІ схеми а і "Свободи" і "ПС" . Чого вони хочуть тільки свого? Щоб покривав?
Любитель чаю 2014.03.31, 18:57
Нє не треба нам Піддубного бо як ми зможемо, за "чаєм" земельку дерибанити, як наші тендера пройдуть як він не знає що Свобода тут "владарює". Давайте якого тупого і задрипаного щоб ми змогли "ТВОРИТИ ВЕЛИКІ ДІЛА".
Українець 2014.03.31, 19:01
Шановні!!! До Піддубного питаннь не було, компромати опонентів не знайшли свого підтвердження... Єдине питання це те, що Піддубний не місцевий... А хотять місцевого, який буде покривати тіньові схеми та корупцію, так як завжди... За що ми боролись??? За те,щоб наші долі далі вирішували партійні, так як це зараз відбувається в Координаційній Раді??? По цьому питанню потрібно проводити Віче, хай люди вирішують!!! Бо сьогодні все вирішили Свобода та Правий Сектор...
Бакінець 2014.03.31, 19:02
Хлопаки певно хочуть грошей за то щоб дали згоду на призначення Піддубного))))) Хтось певно подумав що якщо Київ перестав "бакінців" вимагати то вони тут капусточки нашинкують з кандидатів. Але вони слабо знають Піддубного з ними такий номер не проходить, чувак жорсткий може і задокументувати )))) Досвід роботи він має і як чинити з бандюками знає. Вже замучили ті свободівці з проштовхуванням ТІЛЬКО СВОЇХ. Чо з прокурора не питають за роботу, бо з свободи?
читач 2014.03.31, 19:08
Я за то щоб місцевого нів якому разі не призначали.Тільки хлопець з сторони якого буде цікавити тільки робота і який не входить до " мєстного бомонду" має навести порядок. Чо не хочуть того Піддубного? Якщо є щось на нього погане то треба озвучувати а як нема то чого відмовляють?Грошей вже ніхто нікому не дасть і "віддячуватися " за призначення місцевій еліті тоже ніхто не буде.
Щербатий Стас 2014.03.31, 19:11
Хіміка - на нари!!! А Бандуру - щоб і далі його захищав!! Вигнати на*** цю бандоту з області - ПС небуде качати в Франківську свої права!! Хочете пацани повоювати - вперед, на кордони з Росією!!!
Ох 2014.03.31, 19:24
і хочеться комусь грошиків ох і хочеться. Нащо той цирк? Чи хочуть по - довше бардак в області мати? Чоловік в області робив, компромату не знайшли то чого відмовляти? Бо чужий для команди ?
Ігор 2014.03.31, 19:33
Правоохоронна система ніяким чином не повинна бути пов"язана з політичними силами, чи то з Свободою, чи то з "правим сектором"!! Такі політики, як Неміш чи Попович повинні займатися своєю справою, а не пхатися куди їм нетреба!! Кандидатуру Дубовика потрібно обговорювати на засіданні обласної ради за участі всіх депутатів, а не слухати погрози 1-2 депутатів свободівців!!
1 2014.03.31, 19:40
яка маячня про місцевого. хочуть свого кума посадити. в органах спеціально проводять ротацію, щоб не пускали корупційні корні на місцях не створювались клани. фіртка займається відвертою антинародною пропагандою. що значить місцеві активісти? невеличка кучка бездєльніків-неуків які голосніше всіх кричать? це місцеві активісти які можуть вирішувати як жити більшості інших які на роботі чесно і багато працюють і не бігають по мітингам і прес конференціям?
1 2014.03.31, 19:44
начальник умвс не виборна посада. її призначають люди яких обрали на виборах. все, не розумію чому взагалі цих клоунів в камуфляжі хтось слухає. Якщо є потреба обирати начальника мвс області на виборах - будь-ласка хай буде відкрите демократичне голосування, де кожен прийде і проголосує. А не десяток "активістів" будуть бігати з мітинга на мітинг і свої крики видавати за думку громади.
адвокат 2014.03.31, 19:46
Громадськість повинна "контролювати" діяльність правоохоронних органів, а не "диктувати" свої вимоги, при цьому погрожуючи блокуванням державних установ!! Переод революції - минув, зараз ми стоїмо на порозі зовнішнього вторгнення іноземної держави і будь-які дії по дестабілізації ситуації в області потрібно розцінювати як Державну зраду!! Особливо, якщо це корсливі дії на користь однієї особи, яку намагаються пропхати безпрєдельщики!!
Василь 2014.03.31, 19:59
Дорогі ЗЕМЛЯКИ! А ви не задаєте собі запитання, чому так яро В.Неміш виступає проти призначення Піддубного на посаду? Да все набагато простіше ніж можна подумати. Він разом з деякими "борцями" з ПС давно проплачені саловими "прихвостніми", яких в нашій місцевій міліції тьма і які "кип"ятком" пісяють, від однієї думки, що Піддубний може очолити нашу обласну міліцію. Вони добре пам"ячтають ті "кошмарні" для них часи, коли Піддубний порушував кримінальні справи по них, проводив обшуки в Сала та поперекривав їхні всі злочинні схеми. І тоді він мало говорив, а просто робив! А справи були реальні, від яких вся Львівщина "прозріла" і в тому числі по фальсифікації виборів, які робив Сало. А зараз Неміш, якому зайшли "саловські гроші", буде витворяти будь-що, аби не допустити Піддубного. Чого б це він так "напрягається"?
Місто 2014.03.31, 20:02
"Батьківщина" Піддубного ставить спеціально під вибори. Щоб Юлі легше було в Івано-Франківській області.
Бандерівець 2014.03.31, 20:05
Моя думка на рахунок чужих десантників - це неприпустимо! Вони приїжджають, як на заробітки, косять бабло і їдуть собі назад чи в Київ, чи в Рівне... і це є серйозна проблема для будь-якої області. В нас вже є мер Анушкевичус, який не хоче жити в Івано-Франківську, а переїжджає в країни Прибалтики і про це заявляє відкрито. Заробітчан нам не треба. Нам треба розбудовувати країну нарешті.
кум 2014.03.31, 20:16
Має бути начальником той хто не замішаний ніде. Тоді йому буде легко працювати незважаючи на політичні окраси і знайомства. Манджелей тоже непогана кандидатура але дуже довго тут працював. Може дехто того і чекає назбирали компромату на місцевих і думають що зможуть тим їх тримати в руках, а як прийде "сужий" і чистий то поставить їх на місце зразу.
Пенсіонер МВС 2014.03.31, 20:18
На рахунок заробітчан. На скільки мені відомо від колег з Рівненщини, то Піддубний один з небагатьох керівників, які прийшов до них працювати без "татарської" команди.
Клен 2014.03.31, 20:20
а давайте так Піддубного на начальника, Сміха замом, Манжелея замом а хіміка начальником слідства 1-м замом і хай контролює стан справ і шоб нічого не замутили))))
Вуйко 2014.03.31, 20:24
А він на нашій землі працював в податковій і не є людиною, яка є зі сторони. А те що, він неугодний для сраколизів і саловських "козачків"-то це факт.
Ентелехент 2014.03.31, 20:25
Всі хочуть свого поставити Свободівці свого, "долгівці" свого " найомніки" свого пора вже випускати псевдо -собак,химер,кровосісів,і кабанів. Просто сюжет "Сталкера"))) а без жарту так є щось погане на кандидата мають сказати немає так хай і пишуть що немає і тоді міністру вирішувати.
житель 2014.03.31, 20:30
Та про що ви тут усі так сперечаєтесь?)) Хіба не понятно - Неміш з Поповичем просто "поставили свої умови" - або "наш кандидат Бандура", або - ніякий інший!! Вони просто грають на "публіку" і заробляють собі "бали"... Якщо вони не здобудуть жодної політичної перемоги - ніхто далі з ними рахуватися не буде!! Вони це чудово розуміють і всіма силами стараються пропхати свого Бандуру на посаду... Моя думка -гнати цих політичних простітуток подалі від влади, нехай краще йдуть Облавтодор люструють, а то зараз починають дороги в місті ремонтувати - і знов почнуть бюджетні гроші розкрадати!!!
Богдан 2014.03.31, 20:35
А наш Неміш з Поповичем чогось "бздять" Піддубного, і неаби як! Мабуть добре знають, що Піддубний хваткий хлоп з "твердими яйцями" і не дасть їм спуску, а тим більше як пишуть, не "саловим козачкам"!
ДРУГ 2014.03.31, 20:36
треба ПОПОВИЧА призначити "головов всего що є в облашті" І крапка.
в шоці 2014.03.31, 20:45
Подивився на фото, всі в куртках, кожухах, "кожанках", нагадує якісь збори в колгоспі перед посівною. Ну і саме головне ) на останньому фото (перед відео) що, то за "люстратор" такий сидить (крайній зліва) ? дуже інтелектуальне обличчя )
Ульяна 2014.03.31, 21:32
Доргі землячки! Поясніть мені таке, заступник міністра МВС Микола Величкович - раніше був заступником коменданта Майдану, керівника самооборони Майдану Андрія Парубія. Він приїхав до нас в місто, щоб підтримати кандидатуру Піддубного. Як на мене, то Величкович людина, яка заслуговує на аби яку повагу та довіру всього народу України. А у нас, як я бачу, ПС в особі Неміша разом з Поповичем це все до "спини" і заслуги того ж Величковича. Вони тупо і натхнено ігнорують і маніпулюють думкою нашої громади. То можливо варто запитати в них, кому вони так р"яно служать і чом прикладають максимум зусиль для дестабілізації ситуації в нашій області?
Степан 2014.03.31, 22:34
Подивиться, що робиться куди не подивишся всюди лізе правий сектор, зробили з себе "мучеників", а насправді справжні бандити найомники, які співпрацюють з ФСБ, ходять з автоматами провокують не владу, порушують права мирних людей, обєднались з регіоналами. Будьте пильні не піддавайтесь на дешеві понти правового сектору, не дамо цим паскудам жодної можливості лишитись при владі, не для цього ми стояли на майдані і не для цього загинули наші Герої Небесної Сотні.
Люстратор-кастратор 2014.04.01, 10:03
Віктор Неміш -якщо він активіст,то людина з Марсу!Звичайний вик ідиш,нікчема,сміття,яке спливло в буремні часи,бо це не тоне.Туриста такого місту не потрібно.
2 2014.04.01, 20:42
Неміш вдає зі себе українця. Придивіться уважно на його морду. Викопаний монгол. Як монгол може вирішувати справи України??
Житель міста 2014.04.04, 18:59
Люди добрі!!! Схаменітся! Хто такий Неміш? Яка в нього освіта? Який він учасник Майдану? Яка люстрація? Хто дав йому такі повноваження? Задайте собі це питання... і отримаєте відповідь...
Rrrr 2014.04.04, 19:25
Поставим свого , зброя на руках , буде нас кришувати , роби що хочеш . А не буде слухатись , то нагадаем хто дав добро на посаду
Пенсіонери МВС 2014.04.05, 10:05
Особисто ми пропонуємо призначати начальника УМВС з працівників які були звільнені з приходом влади В.Ф.Януковича. Це були кваліфіковані кадри ( само собою не всі ) люди які ставили за мету не особисте збагачення , не нагороди, ні зірки на погонах ,а дійсно боролися з злочинністю. Наприклад колишній начальник Галицького РВ УМВС , підполковник міліції Ю.П.Макойда. Чи до прикладу ст.о/у УКР УМВС , підполковник міліції В.М.Ляшевич.
гість 2014.04.05, 17:06
Абсолютно вірно.Вони просто бояться,що Піддубний наведе порядок в області.На "свого" можна повпливати,а на його ні.Смішно дивитися на це зборище,яке вважає,що має право обирати начальника міліції.До чого ми котимося? Цей базар не закінчиться ніколи!
майданівець 2014.04.05, 19:44
Хто не погоджується? Дебілкуватий Неміш і його найманці?Хто йому дав впоноваження вирішувати долю області? Хто він такий? Чому влада дозволила це свавілля?За що загинула Небесна сотня? Щоб долю країни вирішував невідомо хто? Щоб далі чинилося свавілля і корупція? Чому Неміш боїться Піддубного .а хоче свого ставленика. Напевно і його потрібно люструвати перед громадою,бо дуже багато гнилля вилазить.
люстратор 2014.04.05, 17:47
Нормальний мужик,який хоче і буде працювати на Україну.А ви пан Неміш,що ви зробили в своєму житті? Думаю,що не завжди потрібно слухати думку недолугих людей.Що ви зробили для України? Нічого!!!А робити з себе великих люстраторів не потрібно,час все розсудить! А країною повинні управляти професіонали,а не "кухарки"!!!!
патріот 2014.04.05, 18:05
дорогі мої земляки,будьте мудрими. Не піддавайтеся на провокації Неміша і Поповича.Які вони на фік люстратори,що вони варті.А до речі в цьому також потрібно розібратися!!Чому вони так активно пропонують свого кандидата? Боїтеся.що з наведенням порядку в країні вам щось урветься?
28.07.2025
Павло Мінка

Фіртка розповідає, як незаконні заправки та контрафактне виробництво пального загрожують економіці й безпеці регіону.  

1452
22.07.2025
Дарина Кочержук-Слідак

Прокуратура бореться з незаконним захопленням лісів, але корупція гальмує справедливість.  

727
17.07.2025
Катерина Гришко

Родичі пробачили хлопцю, знаючи про «своєрідний характер» загиблої і його нелегке дитинство, і просили в суді застосувати менш суворе покарання.  

3342
13.07.2025
Вікторія Матіїв

Дружина полеглого воїна Любов Галько розповіла журналістці Фіртки, яким був Руслан Галько — у повсякденному житті, в родинному колі та на фронті.

21407
09.07.2025
Тетяна Дармограй

В інтерв’ю професорка кафедри судової медицини Івано-Франківського національного медичного університету Наталія Козань розповіла про процес та методи ідентифікації тіл загиблих військових, виклики, з якими стикаються фахівці та чому ця робота — це насамперед про гідність.  

2185
05.07.2025
Вікторія Косович

Про те, що таке фемінізм, як він розвивався в українському суспільстві та чому його не потрібно боятися, Фіртка поспілкувалася з журналісткою та письменницею, авторкою книги "Слово на літеру "Ф" Іриною Славінською.

1650 1

Найперше в цій історії із законом, що позбавив антикорурційні органи «незалежності», тішать молоді люди, які протестують. Щирі, світлі, небайдужі, впевнені своїй правоті…

550

Протягом своєї історії християнство завжди використовувало найсучасніші на той час технології для проповіді Євангелія.  

339

Я відкладаю роботу над перекладом книги. Виходжу з кабінету, де практикував Вольфганг Льох, засновник психоаналітичного об'єднання... Спускаюся повз книжковий магазин, де збиралися тюбінгенські філософи, і де Ернст Блох шукав світлі сторони соціалізму. Повертаю ліворуч і натрапляю на інший книжковий магазин, де працював і писав Герман Гессе...

949

По соцмережах пішла дискусія про зрізані кілька дерев (ялинок) на Івано-Франківській Площі Ринок. «Політично» мотивований ґвалт наростає. Аж до вимог «засадити» ринкову площу деревами та зробити парк.

2328
21.07.2025

Час останнього прийому їжі може впливати на здоров’я не менше, ніж її склад.  

349
13.07.2025

Першими жнива на Прикарпатті почали хлібороби Покуття.

615
10.07.2025

У сучасному ритмі життя готувати "здорову вечерю з трьох страв" щодня — радше мрія, ніж реальність. Але це не означає, що збалансоване харчування — лише для тих, хто має багато часу. Навпаки: з правильним підходом можна харчуватися повноцінно, навіть маючи 15–20 хвилин на день.  

1174
28.07.2025

У селищі Делятин на Івано-Франківщині відбулася знакова для громади подія — освячення храму Всіх Святих Українського Народу.  

575
21.07.2025

У Святому Письмі є притча, що вчить милосердю і взаємодопомозі, яку часто наводять як приклад для сучасного суспільства.  

316
17.07.2025

На Прикарпатті готуються до щорічної Всеукраїнської Патріаршої прощі до Галицької Чудотворної ікони Матері Божої у Крилосі. Проща відбудеться 2-3 серпня.  

945
15.07.2025

Християнська родина — це не лише осередок любові й підтримки, а й «домашня Церква».  

922
23.07.2025

Програма промоції читання «Текстура» спільно з «Видавництвом Старого Лева» запрошують на розмову довкола абетки-енциклопедії «Антонич від А до Я» — книжки, що розповідає про поета, закоханого у світ, сонце й слово.  

223
25.07.2025

263 народні депутати підтримали законопроєкт, зокрема — дев’ятеро з Івано-Франківщини. Хто і як голосував, і якою була їхня реакція згодом — розповідає Фіртка.

1721 1
22.07.2025

Сенатор-республіканець Ліндсі Грем, який є ініціатором нових санкцій проти Росії, заявив, що президент США Дональд Трамп «надере зад» Володимиру Путіну, підписавши законопроєкт про вторинні санкції для країн-покупців російської нафти.  

542
15.07.2025

У понеділок, 14 липня, генсек НАТО Марк Рютте під час зустрічі із президентом США Дональдом Трампом у Білому домі нагадав президенту США, кого Росія відправила керівником делегації на переговори до Стамбула.

1572 7
10.07.2025

«Більдерберзький клуб» — одна із найбільш загадкових закритих «тусовок». Зустрічі клубу щороку тривають кілька днів щоразу в іншому місці.

2355 4